Zaposlenima u našem Kontakt centru biće zadovoljstvo da Vam pomognu ukoliko niste pronašli željene informacije o proizvodima i uslugama na sajtu mts Banke.
Jednostavno pozovite naš Kontakt centar na 0800 103 103.
Pored poziva imate i mogućnost da na stranici https://online.mtsbanka.rs/webapp/Identity/Login pokrenete chat, video poziv ili opciju deljenja ekrana sa našim agentom kako bi svoje nedoumice rešili još brže i efikasnije. Radno vreme Kontakt centra je radnim danima od 08h do 19h i subotom od 8h do 15h.
Pozovite naš Kontakt centar na broj 0800 103 103 i oni će Vam pomoći sa svim poteškoćama koje imate. Linije su otvorene radnim danima od 08h do 19h i subotom od 08h do 15h.
Slanjem upita na email podrska@mts-banka.rs možete podneti zahtev za izdavanje različitih vrsta potvrda: potvrde o stanju na računu, potvrde o stanju duga, potvrde o ugašenom računu, otplaćenom kreditu.
Možete nas kontaktirati pozivom na 0800 103 103. Radno vreme Kontakt centra je radnim danima od 08h do 19h i subotom od 8h do 15h.
Ukoliko mislite da se banka ne pridržava zaključenog ugovora, važećih opštih uslova poslovanja ili dobre poslovne prakse, možete podneti pisani prigovor banci:
1. poštom, adresirano na sedište banke i sa oznakom ’’prigovor’’
2. email-om na adresu sugestije.prigovori@mts-banka.rs ili
3. lično, u bilo kojoj mts poslovnici ili ekspozituri mts Banke.
Odgovor na prigovor ćete dobiti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 15 dana.